Bueno Dan Lelaki Kacak Romantiknya

Lelaki kacak yang romantik tersebut adalah Mr Kay a.k.a suami saya , alahai sapa nak puji lagi kalau tak bini sendiri yang puji ye tidak ? Lelaki kacak yang romantik tak semestinya suka bermain kata indah , memuji dan sebagainya. Lelaki kacak saya ni , kalau nak dapat pujian dari dia memang boleh di ibaratkan “jauh panggang dari api” tapi ada beberapa perangai romantiknya yang terjadi sendiri. Yang kadang-kadang kita tak perasan pun yang dia tu romantik.

Lelaki Romantik | Bueno

Contohnya sifat lelaki kacak saya ni.

Suka beri hadiah walaupun sikit tapi dia akan ingat setiap tarikh penting macam ulangtahun kelmarin yang mana kadang-kadang saya sendiri terlupa. Satu lagi .. dia suka sangat makan bueno , ais krim dan coklat. Kalau cuti mesti nak beli benda-benda gini untuk di makan bersama dengan famili.

Paling buat saya rasa macam romantik sangat , entah sejak bila perangai di begitu pun tak perasan , setiap kali dia makan bueno ni mesti dia akan tinggalkan satu untuk saya , kadang-kadang dia balik kerja agak lewat , saya dah tidur dulu ..esok pagi nampak bueno dalam peti ais.. Kadang-kadang berenti di stesen minyak pun beli bueno satu dan share dengan saya , untuk anak-anak dia beli benda lain. Romantik kan ?

Terharu ai tau … sebenarnya saya rasa terharu dengan ingatan dari dia .. sebab saya kalau makan apa-apa bantai makan sampai habis .. hahaha.. ades..

Contest lelaki kacak hampir tamat , dah bersedia ke ? Nampaknya blog yastro mengungguli carta , syabas beteh …saya tak berapa nak menang sangat dah ni.. saja layan trend terkini blogger .. kehkehkeh ~ oii update lah nama penaja.

P/S : Oleh itu lelaki kacak haruslah bersifat romantik begini , baru lah wife rasa terharu doplohpatjam

50 Comments

  1. MaMa3HerO 29/09/2012 Reply
  2. Aldy Shah 08/06/2012 Reply
  3. titan 30/05/2012 Reply
  4. shraqs 30/05/2012 Reply
  5. Budak Lanun 30/05/2012 Reply
  6. hafizmd 30/05/2012 Reply
  7. Hafizul 30/05/2012 Reply
  8. fakhruddin 30/05/2012 Reply
    • puanbee 30/05/2012 Reply
  9. muazfaris 30/05/2012 Reply
  10. Manan Qayyim 30/05/2012 Reply
  11. Ikhtiar Shah 29/05/2012 Reply
    • puanbee 30/05/2012 Reply
  12. Juan 29/05/2012 Reply
  13. Ummi Hanie 29/05/2012 Reply
  14. Azydy 29/05/2012 Reply
  15. akubiomed 29/05/2012 Reply
    • puanbee 29/05/2012 Reply
      • hafizmd 30/05/2012 Reply
        • puanbee 30/05/2012 Reply
    • puanbee 29/05/2012 Reply
        • puanbee 30/05/2012 Reply
            • puanbee 30/05/2012 Reply
    • puanbee 29/05/2012 Reply
        • puanbee 30/05/2012 Reply
            • puanbee 30/05/2012 Reply
  16. mrs.yie 29/05/2012 Reply
    • puanbee 29/05/2012 Reply
  17. nurmisnan 29/05/2012 Reply
    • puanbee 29/05/2012 Reply
  18. bardboo 29/05/2012 Reply
    • puanbee 29/05/2012 Reply
  19. Denaihati 29/05/2012 Reply
  20. daddydee 29/05/2012 Reply
  21. Azie 29/05/2012 Reply
    • puanbee 29/05/2012 Reply
  22. anif 29/05/2012 Reply
    • puanbee 29/05/2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *