Bueno Dan Lelaki Kacak Romantiknya

Lelaki kacak yang romantik tersebut adalah Mr Kay a.k.a suami saya , alahai sapa nak puji lagi kalau tak bini sendiri yang puji ye tidak ? Lelaki kacak yang romantik tak semestinya suka bermain kata indah , memuji dan sebagainya. Lelaki kacak saya ni , kalau nak dapat pujian dari dia memang boleh di ibaratkan “jauh panggang dari api” tapi ada beberapa perangai romantiknya yang terjadi sendiri. Yang kadang-kadang kita tak perasan pun yang dia tu romantik.

Lelaki Romantik | Bueno

Contohnya sifat lelaki kacak saya ni.

Suka beri hadiah walaupun sikit tapi dia akan ingat setiap tarikh penting macam ulangtahun kelmarin yang mana kadang-kadang saya sendiri terlupa. Satu lagi .. dia suka sangat makan bueno , ais krim dan coklat. Kalau cuti mesti nak beli benda-benda gini untuk di makan bersama dengan famili.

Paling buat saya rasa macam romantik sangat , entah sejak bila perangai di begitu pun tak perasan , setiap kali dia makan bueno ni mesti dia akan tinggalkan satu untuk saya , kadang-kadang dia balik kerja agak lewat , saya dah tidur dulu ..esok pagi nampak bueno dalam peti ais.. Kadang-kadang berenti di stesen minyak pun beli bueno satu dan share dengan saya , untuk anak-anak dia beli benda lain. Romantik kan ?

Terharu ai tau … sebenarnya saya rasa terharu dengan ingatan dari dia .. sebab saya kalau makan apa-apa bantai makan sampai habis .. hahaha.. ades..

Contest lelaki kacak hampir tamat , dah bersedia ke ? Nampaknya blog yastro mengungguli carta , syabas beteh …saya tak berapa nak menang sangat dah ni.. saja layan trend terkini blogger .. kehkehkeh ~ oii update lah nama penaja.

P/S : Oleh itu lelaki kacak haruslah bersifat romantik begini , baru lah wife rasa terharu doplohpatjam

50 Comments

  1. MaMa3HerO 29 September 2012 Reply
  2. Aldy Shah 8 June 2012 Reply
  3. titan 30 May 2012 Reply
  4. shraqs 30 May 2012 Reply
  5. Izzuddin Fauzi 30 May 2012 Reply
  6. Budak Lanun 30 May 2012 Reply
  7. hafizmd 30 May 2012 Reply
  8. Hafizul 30 May 2012 Reply
  9. fakhruddin 30 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 30 May 2012 Reply
  10. muazfaris 30 May 2012 Reply
  11. Manan Qayyim 30 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 30 May 2012 Reply
  12. Ikhtiar Shah 29 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 30 May 2012 Reply
  13. Juan 29 May 2012 Reply
  14. Ummi Hanie 29 May 2012 Reply
  15. Azydy 29 May 2012 Reply
  16. akubiomed 29 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 29 May 2012 Reply
      • hafizmd 30 May 2012 Reply
        • puanbeeAuthor 30 May 2012 Reply
  17. Jebeng Otai™ 29 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 29 May 2012 Reply
      • Jebeng Otai™ 29 May 2012 Reply
        • puanbeeAuthor 30 May 2012 Reply
          • Jebeng Otai™ 30 May 2012 Reply
            • puanbeeAuthor 30 May 2012 Reply
              • Jebeng Otai™ 30 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 29 May 2012 Reply
      • Jebeng Otai™ 29 May 2012 Reply
        • puanbeeAuthor 30 May 2012 Reply
          • Jebeng Otai™ 30 May 2012 Reply
            • puanbeeAuthor 30 May 2012 Reply
  18. mrs.yie 29 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 29 May 2012 Reply
  19. nurmisnan 29 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 29 May 2012 Reply
  20. bardboo 29 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 29 May 2012 Reply
  21. Denaihati 29 May 2012 Reply
  22. daddydee 29 May 2012 Reply
  23. Azie 29 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 29 May 2012 Reply
  24. anif 29 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 29 May 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.