BuckleUp di PETRONAS StreetSmart Semput …

Spread the love

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua 🙂

Puanbee.com @ Petrosains BuckleUp

Hahaha lawak je tengok video ni , dalam video ni , saya dapat merasakan bagaimana hentakkan yang saya alami pabila kereta bergerak di kalajuan paling maksima 110KM , dan pakai tali pinggang keselamatan ..

kalau tak pakai tu , sila lah kenang daku dalam doamu .. layan ..

banyak update menyusul kemudian.

39 thoughts on “BuckleUp di PETRONAS StreetSmart Semput …”

  1. Pingback: Science Matters ! Program Berkenaan Fizik Untuk Orang Ramai Di Petrosains Suria KLCC | ~ Ini lah FaMiLi @ Puanbee.com ~

  2. Pingback: Puanbee Di Pameran ‘StreetSmart’ Petronas | Puanbeedotcom

  3. Salam,

    Morning Bee, hahahahahhaa kelakar pulak, ok akak baru nak tengok video akak pulak hehehee 😛

  4. Assalammualaikum.

    Sekali pun tak pernah pergi PetroSains. Nampak macam menarik.

    Tersengih tengok gaya P.Bee maintain tetap kontrol ayu bila ada impak. Hehe. Chewah, berdebar-debar tu sebelum menggelongsor.

    Selamat Hari Rabu yang Baik

    1. wasalam , oh petrosains sebelah streetsmart ni , saya pun tk pernah masuk ke petrosains tu haha berdebar , tp control jugak lah ..

    1. ini bukan dalam petrosains , tapi sebelah petrosains , program baru untuk ingatkan masyarakat tentang keselamatan di jalan raya

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *