BuckleUp di PETRONAS StreetSmart Semput …

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua 🙂

Puanbee.com @ Petrosains BuckleUp

Hahaha lawak je tengok video ni , dalam video ni , saya dapat merasakan bagaimana hentakkan yang saya alami pabila kereta bergerak di kalajuan paling maksima 110KM , dan pakai tali pinggang keselamatan ..

kalau tak pakai tu , sila lah kenang daku dalam doamu .. layan ..

banyak update menyusul kemudian.

Comments

  1. wahh.. memang boleh terkejut ni…

    kakyong pun jrg pakai seatbelt , kena beingat lah pas ni..

  2. percubaan

  3. try lg

  4. testinggggggggggggggggg… gitu

  5. lg lg testing

  6. testing lg 1 2 3
    nerbes

  7. Testing 1 2 3
    nerBes kui kui kui
    (^_~)

  8. kehkehh..lawak ler bee … igtkn pnjg treknye … xsempat kentut dah abis .. wakakaka ~

  9. haha mmg lawak..terkejut lebih bee…bahaya2..kutu selalu tak pakai seat belt..insaf..:)

  10. Ujian impak kemalangan kenderaan dilakukan kepada kelajuan 50km/jam. Bayangkan impak kenderaan kalau melebihi 120km/jam.

  11. tak pernah lagi ke sana. Ada rezeki nak pergi la…

    video nampak mcm amik nafas dulu je.. hehehe…

  12. x berani nak naiklah.

  13. eh…yg ni baru ada ye…sblum ni pergi petrosains takde pun

  14. Zarul Umbrella :

    kat KLCC ke nih

  15. xpernah g sini

  16. Seronoknya!

  17. Ibu Mifzal Arsyad :

    x pernah pegi situ..best eh?

  18. Salam,

    Morning Bee, hahahahahhaa kelakar pulak, ok akak baru nak tengok video akak pulak hehehee 😛

  19. Assalammualaikum.

    Sekali pun tak pernah pergi PetroSains. Nampak macam menarik.

    Tersengih tengok gaya P.Bee maintain tetap kontrol ayu bila ada impak. Hehe. Chewah, berdebar-debar tu sebelum menggelongsor.

    Selamat Hari Rabu yang Baik

    • wasalam , oh petrosains sebelah streetsmart ni , saya pun tk pernah masuk ke petrosains tu haha berdebar , tp control jugak lah ..

  20. Seronok jugak nampak, ummi tak pernah pergi lagi petrosains ni bee..

  21. mcm bes jer..

  22. Dah lama tak pergi petrosains ni.dah byk perubahan ker?

    • ini bukan dalam petrosains , tapi sebelah petrosains , program baru untuk ingatkan masyarakat tentang keselamatan di jalan raya

Trackbacks

  1. […] video saya mencuba Buckle Up di sini Tweet (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if […]

Speak Your Mind

*