Borong makanan kucing , stok 3 bulan

Ya … ahli group pencinta kucing sekalian, saya sekarang dah mula membeli makanan kucing secara borong , beli sikit-sikit rasa macam banyak sangat habis duit , bayangkan jika 500g dah RM17 seminggu 3 kampit , bermakna sebulan ada 12 kampit. Sila lah congak sendiri. Kuat juga anak-anak kucing ni makan , ye lah nak beri nasi bergaul ikan tu macam tak sesuai , berbau satu rumah. Dan kucing macam tak sesuai makan macam tu , mereka pasti cirit birit. Jadi sekarang beri makan jenis biskut je …

Ingin Bela Kucing? Klik Sini!

kucing

umur baru 7 bulan .. 

Sekarang kucing-kucing memang dah besar , gemuk juga … kemain macho lagi tu .. si hero dah pandai ngorat , ngorat pulak adik dia sendiri si ketot , alahai … kami mula-mula ingat si ketot tu jantan , rupanya betina.. adeh !

Ketot pula jenis pemalu , tak manja macam hero ni .. hero ni muka tak malu , asyik nak cium orang je .. haha .. tengok balik gambar-gambar kucing ni selepas di lahirkan dulu .. comel je .. nak tengok ?? klik sini  , sini  , sini , sini  , sini  , sini  , sini  & sini .

borong makanan kucing

Panduan Menjaga Kucing! Klik Sini!

Makanan kucing jenama Sweetheart ni beli 3 bulan lepas , dah hampir habis pun … dalam kampit tu ada  7kg , dapat percuma 1 kg , jadi 8 kg la .. harga dalam RM60 beli di Pasar Seni KL.

borong makanan kucing

Lepas tu , agaknya kucing tu bosan makan jenama yang sama sampai 3 bulan , kucing nampak tak berselera jadi kita tukar perisa dan jenama pula. Makanan kucing ni jenama PRO DIET . Saja nak tukar pun ye juga , sebab tengok kakak beri kucing nya makan jenis ni , kemain gemuk macam garfield tu.

Jenama pro diet ni mahal sedikit dari jenama di atas , tak tau la faktor jenama atau faktor tempat membeli tu , EN KAY beli ni di Nilai pula. RM70 untuk 8 kg , percuma 1kg jadi 9kg la kandungan nya. Walau bagaimana pun masih murah di bandingkan jika kita beli sikit-sikit.

31 Comments

  1. Zaini 20 April 2017 Reply
  2. Zubaidah 2 January 2014 Reply
    • amalina 2 March 2014 Reply
      • puanbeeAuthor 2 March 2014 Reply
  3. siti 14 December 2013 Reply
  4. suri 29 October 2013 Reply
  5. mama3heroo 11 July 2013 Reply
  6. Kak Long Mawar Merah 10 July 2013 Reply
  7. nza 9 July 2013 Reply
    • puanbeeAuthor 10 July 2013 Reply
  8. hafiz 9 July 2013 Reply
    • puanbeeAuthor 10 July 2013 Reply
    • cip 25 September 2016 Reply
  9. Hairul Azni 9 July 2013 Reply
  10. diana 9 July 2013 Reply
    • puanbeeAuthor 9 July 2013 Reply
    • puanbeeAuthor 9 July 2013 Reply
  11. akubiomed 8 July 2013 Reply
  12. Denaihati 8 July 2013 Reply
    • puanbeeAuthor 9 July 2013 Reply
  13. Anuar 8 July 2013 Reply
    • puanbeeAuthor 9 July 2013 Reply
  14. Juan 8 July 2013 Reply
    • puanbeeAuthor 9 July 2013 Reply
  15. nurmisnan 8 July 2013 Reply
  16. Ummi Hanie 8 July 2013 Reply
  17. reezluv 8 July 2013 Reply
  18. Azie 8 July 2013 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.