beras 1 malaysia

Beras 1 Malaysia – Kedai Rakyat 1 Malaysia

Baru cuba produk pertama Kedai Rakyat 1 Malaysia iaitu beras 1 Malaysia … hehehe .. berasnya oklah .. RM12 untuk 5 kilo , saya beli kampit kecil dulu nak cuba takut beras tak elok , sebab biasanya kalau beras yang berharga RM12 Untuk 5 kilo ni , tak cantik sangat .. banyak beras patah-patah dan sebagainya , tapi ..

Beras 1 Malaysia ok , putih ..tak de beras yang patah-patah tu , tak lembik..so ok .. boleh beli lagi πŸ™‚

beras 1 malaysia

“Pelanggan di dahulukan , kualiti di utamakan ” ada apa tak kena ke dengan tagline ni ? rasa semacam jek..
beras 1 malaysia 1

Nak cuba bandingkan harga barang kedai rakyat 1 Malaysia ni pulak lah ..layan ……

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

29 thoughts to “Beras 1 Malaysia – Kedai Rakyat 1 Malaysia”

  1. kedai 1 malaysia ni tak banyak..tempat-tempat yang ramai penduduk aje yang ada…macam ditempat saya ni masih belum ada lagi..

  2. Dekat tempat saya tidak ada kedai 1 Malaysia. Barangan keperluan biasanya saya majoriti beli dikedai runcit kerana harganya dibandingkan dengan Hipermarket jauh berbeza.

  3. macam pelik je bunyi pelanggan didahulukan, kualiti diutamakan.. πŸ˜€
    kalaulah beras tak kualiti, cepat2 condemn, masuk blog
    ada ke patut kalau beras tak elok jual..hehe orang dh boleh nilai sekarang..

    1. tapi senang nak kenal bila ada label 1 Malaysia , kita tau lah produk tu telah di beri subsidi oleh kerajaan kan , nak di bandingkan dulu2 , tepung , gulu minyak subsidi kita tak tahu mana satu , dan secara tk langsung rakyat tk perasan pun guna atau tk guna produk subsidi tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *