Beras 1 Malaysia – Kedai Rakyat 1 Malaysia

Baru cuba produk pertama Kedai Rakyat 1 Malaysia iaitu beras 1 Malaysia … hehehe .. berasnya oklah .. RM12 untuk 5 kilo , saya beli kampit kecil dulu nak cuba takut beras tak elok , sebab biasanya kalau beras yang berharga RM12 Untuk 5 kilo ni , tak cantik sangat .. banyak beras patah-patah dan sebagainya , tapi ..

Beras 1 Malaysia ok , putih ..tak de beras yang patah-patah tu , tak lembik..so ok .. boleh beli lagi πŸ™‚

beras 1 malaysia

“Pelanggan di dahulukan , kualiti di utamakan ” ada apa tak kena ke dengan tagline ni ? rasa semacam jek..
beras 1 malaysia 1

Nak cuba bandingkan harga barang kedai rakyat 1 Malaysia ni pulak lah ..layan ……

29 thoughts on “Beras 1 Malaysia – Kedai Rakyat 1 Malaysia”

  1. segalabenda

    kedai 1 malaysia ni tak banyak..tempat-tempat yang ramai penduduk aje yang ada…macam ditempat saya ni masih belum ada lagi..

  2. Dekat tempat saya tidak ada kedai 1 Malaysia. Barangan keperluan biasanya saya majoriti beli dikedai runcit kerana harganya dibandingkan dengan Hipermarket jauh berbeza.

  3. macam pelik je bunyi pelanggan didahulukan, kualiti diutamakan.. πŸ˜€
    kalaulah beras tak kualiti, cepat2 condemn, masuk blog
    ada ke patut kalau beras tak elok jual..hehe orang dh boleh nilai sekarang..

  4. Assalam, baguslah macam tu kak Bee, sedap juga tu… saya sokong dengan tagline akak tu “pelanggan didahulukan, kualiti diutamakan”… heheheh… >.<

    1. tapi senang nak kenal bila ada label 1 Malaysia , kita tau lah produk tu telah di beri subsidi oleh kerajaan kan , nak di bandingkan dulu2 , tepung , gulu minyak subsidi kita tak tahu mana satu , dan secara tk langsung rakyat tk perasan pun guna atau tk guna produk subsidi tu

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *