Berapa Harga Samsung Galaxy Beam ?

Pertama kali nampak iklan Samsung Galaxy Beam di kaca televisyen , agak -agak berapa harga galaxy beam ni ye ? , oooo mak aih !!! canggih sungguh , terpaku , tergoda .. terkujat dek kerana Samsung Galaxy Beam ada projector mini di dalamnya , boleh di jadikan lampu juga .. Zaman semakin canggih. Dua atau tiga bulan lagi entah applikasi apa yang akan di sumbatkan ke dalam ” Telefon tangan ” kita. Semuanya dalam gemgaman , canggih dan maju.

harga samsung galaxy beam

Teringin nak dapatkan telefon jenama samsung sebiji , waaaa.. tetapi ye lah kehendak tak perlu di penuhi sangat kan. Saya cuba cari maklumat harga samsung galaxy beam ni di internet , semua kurang tepat lagi , tetapi di antara RM1161 ke RM1499. Ada juga yang menganggarkan dari RM 1,600 ke RM1,800 .. Boleh tahan harganya.

Tetapi jika di lihat dari fungsi projector mini nya , haruslah target jualan tertumpu kepada orang yang bekerja .. orang yang selalu membuat perbentangan , ianya menjadi mudah sebab tak perlu usung projector lagi. Suami saya sendiri pun sesuai ni , kerana dia selalu kena ambil gambar tapak projek dan buat pembentangan sikit-sikit. Blogger sesuai tak ? ah .. tapi peduli apa ? kalau dah suka tu .. ahaks…

harga samsung galaxy beam

Kelebihan yang terdapat di dalam galaxy bean ni sama je dengan telefon pintar yang lain , cuma projector mini dan fungsi torch light aje yang lain.. Sebenarnya saya tengok iklan tu dengan penuh kusyuk sampai tak terkata , dah habis iklan saya cuma mampu geleng kepala , kerana bayangkan teknologi yang semakin canggih dan tak terkejar ni. Dulu duk gila samsung galaxy s11 , pastu iPhone4s , dah la ni samsung galaxy beam pulak..

UPDATE : HARGA RASMI DARI SAMSUNG MALAYSIA – RM1599

Sumber : http://amanz.my/2012/03/pandang-pertama-samsung-galaxy-beam-telefon-pintar-dengan-projektor/

23 Comments

  1. shraqs 29 August 2012 Reply
  2. Ummi Hanie 29 August 2012 Reply
  3. kimmie 29 August 2012 Reply
  4. Hazmin Hamudin 29 August 2012 Reply
  5. puan kutu 29 August 2012 Reply
  6. Ibu Mifzal Arsyad 29 August 2012 Reply
  7. Qaseh Gifts 29 August 2012 Reply
  8. iAwani 29 August 2012 Reply
  9. Hafizul 29 August 2012 Reply
  10. beckhr00y 29 August 2012 Reply
  11. akubiomed 28 August 2012 Reply
    • lewis 30 August 2012 Reply
  12. nurmisnan 28 August 2012 Reply
  13. Mama Murai 28 August 2012 Reply
  14. Jebeng Otai™ 28 August 2012 Reply
  15. cmratu 28 August 2012 Reply
  16. Denaihati 28 August 2012 Reply
  17. titan 28 August 2012 Reply
  18. anif 28 August 2012 Reply
  19. Juan 28 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 28 August 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.