Berapa Harga Samsung Galaxy Beam ?

Pertama kali nampak iklan Samsung Galaxy Beam di kaca televisyen , agak -agak berapa harga galaxy beam ni ye ? , oooo mak aih !!! canggih sungguh , terpaku , tergoda .. terkujat dek kerana Samsung Galaxy Beam ada projector mini di dalamnya , boleh di jadikan lampu juga .. Zaman semakin canggih. Dua atau tiga bulan lagi entah applikasi apa yang akan di sumbatkan ke dalam ” Telefon tangan ” kita. Semuanya dalam gemgaman , canggih dan maju.

harga samsung galaxy beam

Teringin nak dapatkan telefon jenama samsung sebiji , waaaa.. tetapi ye lah kehendak tak perlu di penuhi sangat kan. Saya cuba cari maklumat harga samsung galaxy beam ni di internet , semua kurang tepat lagi , tetapi di antara RM1161 ke RM1499. Ada juga yang menganggarkan dari RM 1,600 ke RM1,800 .. Boleh tahan harganya.

Tetapi jika di lihat dari fungsi projector mini nya , haruslah target jualan tertumpu kepada orang yang bekerja .. orang yang selalu membuat perbentangan , ianya menjadi mudah sebab tak perlu usung projector lagi. Suami saya sendiri pun sesuai ni , kerana dia selalu kena ambil gambar tapak projek dan buat pembentangan sikit-sikit. Blogger sesuai tak ? ah .. tapi peduli apa ? kalau dah suka tu .. ahaks…

harga samsung galaxy beam

Kelebihan yang terdapat di dalam galaxy bean ni sama je dengan telefon pintar yang lain , cuma projector mini dan fungsi torch light aje yang lain.. Sebenarnya saya tengok iklan tu dengan penuh kusyuk sampai tak terkata , dah habis iklan saya cuma mampu geleng kepala , kerana bayangkan teknologi yang semakin canggih dan tak terkejar ni. Dulu duk gila samsung galaxy s11 , pastu iPhone4s , dah la ni samsung galaxy beam pulak..

UPDATE : HARGA RASMI DARI SAMSUNG MALAYSIA – RM1599

Sumber : http://amanz.my/2012/03/pandang-pertama-samsung-galaxy-beam-telefon-pintar-dengan-projektor/

23 Comments

  1. shraqs 29/08/2012 Reply
  2. Ummi Hanie 29/08/2012 Reply
  3. kimmie 29/08/2012 Reply
  4. puan kutu 29/08/2012 Reply
  5. Qaseh Gifts 29/08/2012 Reply
  6. iAwani 29/08/2012 Reply
  7. Hafizul 29/08/2012 Reply
  8. beckhr00y 29/08/2012 Reply
  9. akubiomed 28/08/2012 Reply
    • lewis 30/08/2012 Reply
  10. nurmisnan 28/08/2012 Reply
  11. Mama Murai 28/08/2012 Reply
  12. cmratu 28/08/2012 Reply
  13. Denaihati 28/08/2012 Reply
  14. titan 28/08/2012 Reply
  15. anif 28/08/2012 Reply
  16. Juan 28/08/2012 Reply
    • puanbee 28/08/2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *