harga samsung galaxy beam

Berapa Harga Samsung Galaxy Beam ?

Pertama kali nampak iklan Samsung Galaxy Beam di kaca televisyen , agak -agak berapa harga galaxy beam ni ye ? , oooo mak aih !!! canggih sungguh , terpaku , tergoda .. terkujat dek kerana Samsung Galaxy Beam ada projector mini di dalamnya , boleh di jadikan lampu juga .. Zaman semakin canggih. Dua atau tiga bulan lagi entah applikasi apa yang akan di sumbatkan ke dalam ” Telefon tangan ” kita. Semuanya dalam gemgaman , canggih dan maju.

harga samsung galaxy beam

Teringin nak dapatkan telefon jenama samsung sebiji , waaaa.. tetapi ye lah kehendak tak perlu di penuhi sangat kan. Saya cuba cari maklumat harga samsung galaxy beam ni di internet , semua kurang tepat lagi , tetapi di antara RM1161 ke RM1499. Ada juga yang menganggarkan dari RM 1,600 ke RM1,800 .. Boleh tahan harganya.

Tetapi jika di lihat dari fungsi projector mini nya , haruslah target jualan tertumpu kepada orang yang bekerja .. orang yang selalu membuat perbentangan , ianya menjadi mudah sebab tak perlu usung projector lagi. Suami saya sendiri pun sesuai ni , kerana dia selalu kena ambil gambar tapak projek dan buat pembentangan sikit-sikit. Blogger sesuai tak ? ah .. tapi peduli apa ? kalau dah suka tu .. ahaks…

harga samsung galaxy beam

Kelebihan yang terdapat di dalam galaxy bean ni sama je dengan telefon pintar yang lain , cuma projector mini dan fungsi torch light aje yang lain.. Sebenarnya saya tengok iklan tu dengan penuh kusyuk sampai tak terkata , dah habis iklan saya cuma mampu geleng kepala , kerana bayangkan teknologi yang semakin canggih dan tak terkejar ni. Dulu duk gila samsung galaxy s11 , pastu iPhone4s , dah la ni samsung galaxy beam pulak..

UPDATE : HARGA RASMI DARI SAMSUNG MALAYSIA – RM1599

Sumber : http://amanz.my/2012/03/pandang-pertama-samsung-galaxy-beam-telefon-pintar-dengan-projektor/

83 total views, 4 views today

23 thoughts on “Berapa Harga Samsung Galaxy Beam ?

  1. Hari tu pun tengok iklan Samsung Galaxy Beam ni terasa kagum jugak. Tapi kalau nak ikut sangat teknologi telefon ni memang tak larat la kak. Berhabis duit la jawabnya.

  2. saya juga minat Samsung Galaxy Beam sebab boleh diguna sebagai mini projektor. Selain memaparkan slaid, ia juga boleh diguna untuk memaparkan gambar serta video. Cayalah Samsung.

  3. persoalan saya satu jer, lampu dia x panas ke, terbakar ker, nanti kalau tukar lampu mahal x? Pastu berapa pembesaran imej yg boleh dilakukan? Bateri tahan x?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>