BELVYA SCRUB UNTUK KURUS DENGAN MUDAH

Belvya Srub adalah satu – satunya produk untuk kurus dengan mudah dengan pelbagai manfaat untuk kulit yang boleh korang dapat. Produk ini sesuai untuk lelaki dan perempuan. Hanyak gosokkan di badan yang telah di basahkan terlebih dahulu selama dua minit. Kemudian mandi seperti biasa dan akan mendapat hasil yang menakjubkan. WOW !!!

belvya scrub untuk kurus dengan cepat

Belvya Scrub ini adalah satu-satunya produk kurus yang murah dan selamat serta mendapat kelulusan dari KKM ( Kementerian Kesihatan Malaysia ). Ia juga merupakan produk keluaran bumiputra dan buatan muslim. Tiada keraguan status halal atau tidak ye.

Bagi wanita yang risau dengan kewujudan selulit. Anda boleh mencuba scrub dengan menggunakan produk Belvya ini. Dijamin selulit beransur hilang. Saya sendiri dah cuba. Sangat di rekomenkan kepada ibu-ibu lepas besalin yang masih dalam pantang. Kan ke ada banyak kulit mati , selulit dan rekahan di kawasan perut. Masaalah selulit selepas melahirkan anak atau anak dara yang mempunyai berat badan tak menentu dapat di atasi dengan mudah sekali.

garam mineral penghapus selulit

Selain selulit .. Produk Belvya ini juga berfungsi sebagai produk untuk perut buncit. Nah .. sekali scrub ke perut buncit boleh kurangkan diameter perut termasuk boleh hilangkan selulit kan bagus tu ?? mana nak cari produk begini di pasaran sekarang. Jangan risau ianya adalah produk halal dan selamat. Gunakan tanpa was-was.

Macam mana nak kurus dengan mudah ? Gunalah produk Belvya. Mudah saja .. cuma scrub .. oh ianya juga terkenal dengan testimoni dapat mengatasi masaalah gemuk. Inci terlebih di kawasan paha , pinggang , bawah dagu dan lengan. Lemak tersebut dapat di hapuskan dengan sekelip mata.

Testimoni

Testimoni

Belvya boleh mengurangkan 1-2 INCI DALAM MASA 1 MINGGU ( TERBUKTI SECARA KLINIKAL ). Cepat kurus kan ? apabila cepat sangat kurus kulit pula akan kendur. Tapi jangan risau Belvya dapat mengatasi masaalah kulit kendur juga. Ianya dapat menegangkan kulit anda sekaligus menampakkan anda semakin jelita gitu.

Jika anda tercari-cari produk cerahkan kulit , produk buang selulit , produk kurus yang selamat dan halal semua nya ada di dalam satu botol Belvya ini.

Oh ye .. sebelum terlupa .. jika anda hendak dapatkan muka yang lebih runcing dan ubat jerawat. Jangan risau .. guna saja Belvya. Cara untuk runcingkan muka hanya sapu di kawasan pipi. Scrub selama 2 minit di atas kulit yang telah di basahkan terlebih dahulu. Basuh muka dengan air suam dan ya …. taraaaa ~ muka nampak lebih runcing. Sebelum saya cuba hampir tak percaya. Haha … dah cuba baru tahu berkesan tau. Tengok saja muka saya yang chubby dah kurus sikit. Tapi tetap masih bulat lah .. dah sejak dari azali muka bulat.

di bandung

Muka bulat , dagu runcing .. salam kenalan dari penulis. Waktu ni baru cuba beberapa kali produk belvya.

Bonus apabila korang rajin scrub badan hari-hari. Masaalah bau badan dapat di atasi. Tona kulit tak sekata dapat di atasi dan kulit semakin halus berseri. Pulak tu boleh kurus dengan cepat dan tegangkan kulit yang mana dah kendur. WOW sangat produk ni kan ? kan ? saya suka sebab tak perlu ke SPA dah boleh main scrub-scrub di rumah .. senang lah sikit … tak perlu tinggal anak.

Jika berminat untuk cuba scrub ni …  boleh ke :

Facebook : N and N mini shop

Blogshop : http://nandnminishop.blogspot.com/

Instagram :  @naddyshaira

atau whatsapp beliau :  0137157572

Comments

  1. Terbuat dari bahan apa kak?

  2. TERUSKAN PAKAI LAGI KAK BEEE..hehehe

  3. wahhh, nanmpak menarik produk nih

  4. Really awesome produk… bau badan pun wangi jer kan.. itu paling best

  5. belbya ni semakin hot skrg…

    wahwah x lama lagi makin meruncing ler wajah puanbee 😉

  6. wah…macam best jer ubat ni…thanks puan bee berkongsi

    p/s- alamak, ada iklan seksi bawah social sharing tu…

Speak Your Mind

*