Balik Perak

Posted by

Seronoknya nak balik perak dah ni .. cuaca mula-mula nampak cantik sangat .. tiba je di antara lebuh raya tanjung malim hujan lebat sangat .. gelap jalan .. terpaksa bawa kereta pelahan dan dipasang lampu depan belakang tambah lagi lampu kecemasan , waktu macam ni memang bahaya .. mana tak nya … sekali sekala ada terasa kereta tergelincir ke tepi , ke tengah .. tatotttttt … walau apa pun moga kami selamat sampai …. hujan masih lebat le tika entri ni ditulis …

layan gambar yuk …

20120531-180421.jpg

20120531-180431.jpg

20120531-180439.jpg

20120531-180451.jpg

20120531-180457.jpg

20 comments

  1. saya pun baru je sampai kat kg di simpang pulai.. sepanjang perjlanan hujan.. bahaya.. tapi ramai juga pemandu memandu dengan laju termasuk saya.. hehe..

  2. amboii…siap layan makan strawberry tu..hehe…masa hujan lebat kena bawak kereta betul2 tu..takut jalan licin..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *