Balik Perak

Seronoknya nak balik perak dah ni .. cuaca mula-mula nampak cantik sangat .. tiba je di antara lebuh raya tanjung malim hujan lebat sangat .. gelap jalan .. terpaksa bawa kereta pelahan dan dipasang lampu depan belakang tambah lagi lampu kecemasan , waktu macam ni memang bahaya .. mana tak nya … sekali sekala ada terasa kereta tergelincir ke tepi , ke tengah .. tatotttttt … walau apa pun moga kami selamat sampai …. hujan masih lebat le tika entri ni ditulis …

layan gambar yuk …

20120531-180421.jpg

20120531-180431.jpg

20120531-180439.jpg

20120531-180451.jpg

20120531-180457.jpg

Comments

  1. Aldy Shah :

    Straw berry, sedapnya..Nak Nak 😀

  2. balik perak mmg best… 😉

    tu blogging dr iphong ke?

  3. Semoga semuanya selamat dan selamat sampai.

  4. Ni mesti si ayah ada projek memancing kat kampung ni. Akak takde projek ke 🙂

  5. Zarul Umbrella :

    wah seronok naik keta balik kg ngan anak2..pasti meriah

  6. ish,lebatnya hujan..tengok gambar pun dah tahu..

  7. pelan2 yop he3..semoga selamat sampai yer.

  8. siap mkn strawbery ag.. 🙂

  9. Izzuddin Fauzi :

    Sedapnye die bersedap2… :)Hehehe… Masih belum ada masa bersantai sakan 🙂

  10. Puan Bee dan anak beranak tersenyum dapat balik kampung. 🙂

  11. saya pun baru je sampai kat kg di simpang pulai.. sepanjang perjlanan hujan.. bahaya.. tapi ramai juga pemandu memandu dengan laju termasuk saya.. hehe..

  12. Asal perak kat mana PB?

  13. mudahan selamat perjalanan pergi dan balik. memancing atas darat budak2 tu.

  14. Lama tak singgah blog bee… tengok2 pergi jalan-jalan … Selamat bercuti…..

  15. strawberry sodaapp meah 🙂

  16. amboii…siap layan makan strawberry tu..hehe…masa hujan lebat kena bawak kereta betul2 tu..takut jalan licin..

  17. ohww…seronoknya tgk puan bee dan anak mamam stoberi tu
    aduhh…

Speak Your Mind

*