Ayah pergi mana ?

klinik kkia- checkup ibu mengandung

Misi : ayah pergi mana  ? Kenapa tak tinggal dengan ayah ?
Husna : ayah kerja..
Misi : kerja mana ?
Husna : kerja kapal…
Misi : kenapa kakak tak ikut ?
Husna : sebab kena sekolah.
Misi : kapal ayah besar tak ?
Husna : besar la , 6 tingkat.
Misi : eh misi nak ikut lah..
Husna : tak boleh , orang tertentu je boleh naik kapal tu.
Misi : kakak berapa tahun ?
Husna : kakak saya 9 tahun , saya 6 tahun …

#kena ineview sementara ibu di periksa oleh doktor .. 🙂 nasib baik sampai situ je ….. kalau takkkkk …

Posted from WordPress for Android

Comments

  1. Ramah betul misi tu tanya macam-macam 🙂 Hehe…

  2. oh…ayah diorang kerja kapal..memang la susah nak jumpa kan…

  3. kapal 6 tingkat, dah macam hotel saja

  4. pandai jawab hehehhe …
    sib baik x panjang soklan misi

  5. todocarolynmurphy :

    Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your site?

    My website is in the very same area of interest as yours
    and my visitors would genuinely benefit from a
    lot of the information you provide here. Please let me know if this okay with you.
    Thanks!

  6. misi ni nak ambil hati anak-anak kot….

  7. best ada anak memahami macam ni..
    dah nasib seafarer menetap di laut..
    ehehehe

  8. pelik jer soalan jururawat tuh, hehee

  9. Macam mana jururawat pun hendak ikut sama naik kapai? 🙂

Speak Your Mind

*