Atas Permintaan Kakak

Walaupun hati asyik berada di blog Denaihati untuk contest gadjet impian yang sedang berlangsung , nak tak nak masa saya perlu juga diluangkan untuk anak-anak , udah lah sibuk.. nak berkempen pun tak sempat lagi .. harap sangat dapat sokongan padu dari kawan-kawan semua.

donut coklat

Sambutan hari maulidur rasul baru je di buat disekolah agama kakak dan tadika una (diorang satu cawangan , so buat sekali lah )

kakak mintak ibu masak lah apa-apa nak jamu pada kawan-kawannya .. dia mintak saya buat ayam madu.. perghh ayam madu nak panggang pagi-pagi hari tidaklah saya ..

sudahnya buat donut coklat ni , paling senang dan budak-budak pun suka makan donut yag ada warna-warni gitu ..

donut coklat

Semalam , sambil2 balas komen sambil buat donut .. 2kg tepung saya buat sorang-sorang sampai 3 pagi , lepas tu bangun subuh goreng dan celup coklat pula.. sekarang ni pun mengantuk ya amat .. tapi tahankan contest punya pasal huhu..

una : maulidur rasul
una : maulidur rasul

Una di pagi hari , biasa una masuk sekolah jam 11 , tapi hari ni kena bangun awal ..nasib tak mengamuk bagai .. una pakai tudung kakak tu nampak labuh pula..

kakak : maulidur rasul

si kakak banyak songeh ..orang beli tudung polka dot punya cantik kat dia, boleh kata tak lawa..rela pakai tudung putin plain gitu .last2 tudung polka dot bagi jek pada una ..

Donut tu semua dah habis ..memang laku .. ramai yang cakap coklat tu sedap sangat melebihi donut ..hahah coklat pekat kan..

Ada kisah lucu pasal Maulidur rasul ni. Nanti saya citer ekk .. Jom tolong komen banyak2 .. korang kan rajin .. jom lah .. hikssss

26 Comments

  1. mrs.yie 20 February 2012 Reply
  2. Ummi Hanie 20 February 2012 Reply
  3. titan 18 February 2012 Reply
  4. sya isya 18 February 2012 Reply
  5. puanema 18 February 2012 Reply
  6. akubiomed 17 February 2012 Reply
  7. anastasyea 17 February 2012 Reply
  8. Hazmin Hamudin 17 February 2012 Reply
  9. nurmisnan 17 February 2012 Reply
  10. bardboo 17 February 2012 Reply
  11. Cik Rose Cute 17 February 2012 Reply
  12. pjaz 17 February 2012 Reply
  13. Denaihati 17 February 2012 Reply
  14. kakngah 17 February 2012 Reply
    • bardboo 17 February 2012 Reply
      • puanbeeAuthor 17 February 2012 Reply
        • bardboo 20 February 2012 Reply
  15. anif 17 February 2012 Reply
  16. CMRatu 17 February 2012 Reply
    • bardboo 17 February 2012 Reply
  17. eiela 17 February 2012 Reply
  18. hafizal 17 February 2012 Reply
  19. syu90 17 February 2012 Reply
  20. ummiross 17 February 2012 Reply
  21. yayansmum 17 February 2012 Reply
  22. mama pipie 17 February 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.