Atas Permintaan Kakak

Walaupun hati asyik berada di blog Denaihati untuk contest gadjet impian yang sedang berlangsung , nak tak nak masa saya perlu juga diluangkan untuk anak-anak , udah lah sibuk.. nak berkempen pun tak sempat lagi .. harap sangat dapat sokongan padu dari kawan-kawan semua.

donut coklat

Sambutan hari maulidur rasul baru je di buat disekolah agama kakak dan tadika una (diorang satu cawangan , so buat sekali lah )

kakak mintak ibu masak lah apa-apa nak jamu pada kawan-kawannya .. dia mintak saya buat ayam madu.. perghh ayam madu nak panggang pagi-pagi hari tidaklah saya ..

sudahnya buat donut coklat ni , paling senang dan budak-budak pun suka makan donut yag ada warna-warni gitu ..

donut coklat

Semalam , sambil2 balas komen sambil buat donut .. 2kg tepung saya buat sorang-sorang sampai 3 pagi , lepas tu bangun subuh goreng dan celup coklat pula.. sekarang ni pun mengantuk ya amat .. tapi tahankan contest punya pasal huhu..

una : maulidur rasul
una : maulidur rasul

Una di pagi hari , biasa una masuk sekolah jam 11 , tapi hari ni kena bangun awal ..nasib tak mengamuk bagai .. una pakai tudung kakak tu nampak labuh pula..

kakak : maulidur rasul

si kakak banyak songeh ..orang beli tudung polka dot punya cantik kat dia, boleh kata tak lawa..rela pakai tudung putin plain gitu .last2 tudung polka dot bagi jek pada una ..

Donut tu semua dah habis ..memang laku .. ramai yang cakap coklat tu sedap sangat melebihi donut ..hahah coklat pekat kan..

Ada kisah lucu pasal Maulidur rasul ni. Nanti saya citer ekk .. Jom tolong komen banyak2 .. korang kan rajin .. jom lah .. hikssss

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

26 thoughts to “Atas Permintaan Kakak”

  1. rajinnya cik bee kita… cekelat tuh.. i like.. hik3

    budak2 ni bee. kadang2 tak suka kain tuh walaupun kita
    kata cantik. lebih kurang mcm aku gak masa kecik.. sanggup
    tak mau pakai baju raya yang mak aku buat. songket kuning.
    memang cantik tapi aku tak nak… nak juga pakai yang plain.

  2. Cantik tudung polka-dot sesuai gan bajunya…Biasa anak sulong perempuan cam tu lah…Anak cik rose si kakak kadang2 susah…kalau pasal tudung gan baju..hihihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *