Asam pedas mak akuu…slurrpp


gambar langsung tak kena mengena saja buat hiasan..
gud nite ouls…haha kalo taip ouls mesti teringat kat akk gonjeng ..piss akk..mengantuk ya amat seh..penat tapi tak boleh tidur..eceehhh..apa kes ? kekasihku tak pulang-pulang lagik nih..erkk..tajuk lain ceritanya lain eh ?

Tutup kisah di atas yer..tak boleh lelebih..dah lama teringin makan asam pedas mak bee ..ahak2 tapi hari ni terlepas ngidam uit..? ngidam ? apakah ? ke empat ? no no no jangan buat spekulasi yer..kih2 asam pedas mak bee tuh lain daripada yang lain memang tak terdapat dimana-mana ahakss, lain sebab mak yang masakkan….tapi bee buat lah tadi yer..memang sedap hilang mengidam tuh…mengidam lagi ? apakah ? hahaha tak der apa yer…kat KL ni nak cari bunga kantan punyalah siksa…adoiyai…kalau daun pandan pulak sehelai 50 sen tau..bee ingat nak buat bisnes daun pandan lah untung-untung jadi kaya..tokey daun pandan..ermmm nice nice… hishh apa bee duk mengarut nih? sebenarnya ? tak puas hati masak sedap-sedap kekasihku tak makannnn tu jer…ishhh….puji diri sendiri jer ye..sapa lagi nak menghargai kita kalau tak kita menghargai diri kita kan….

tidur yuk.. baca doa..eh 1st time bee buat entry mcm ni kan? ngehhh

20 Comments

  1. akubiomed 19 October 2011 Reply
  2. hafizal 19 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 19 October 2011 Reply
  3. Fakarepain 19 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 19 October 2011 Reply
      • Fakarepain 19 October 2011 Reply
        • puanbeeAuthor 19 October 2011 Reply
          • Fakarepain 19 October 2011 Reply
            • puanbeeAuthor 19 October 2011 Reply
  4. mel haslina amir 18 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  5. anastasyea 18 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 18 October 2011 Reply
  6. nza 18 October 2011 Reply
  7. honeyvsbee 15 December 2010 Reply
  8. Gayahspears 15 December 2010 Reply
  9. honeyvsbee 15 December 2010 Reply
  10. Cik Tom 15 December 2010 Reply
  11. Cik Tom 15 December 2010 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.