Jul
2011

Asal Carefour ke atau asal dari pantai ???

Salam Bahagia
Dalam orang duk kalut dengan perhimpunan bersih tu , saya dirumah bersihkan apa-apa yang patut , termasuklah bersih kan bilik tempat tinggal anak angkat sekor ni .. dalam tengah bersihkan biliknya , una si penyibuk tanya saya satu soalan yang memang tak disangka-sangka..

una : ibu kura2 ni asal carefour ke asal pantai ?
kakak : pantai lah ..
una : tapi ….
ibu : tapi apa ??
una : mana boleh meletas (menetas) di carefour …

saya diam terus , sambil berfikir .. tahu pulak dia kura2 ni spesis menetas dan habitat asalnya pantai (dia ingat penyu ) saya tak pernah borak dengan diorang pasal kura2 dengan lebih detail lagi , memang beli kura2 tu di carefour

Comel tak ? kura2 ni utk kakak sebenarnya , sbb dia lulus peperiksaan kelmarin , dia minta kura2 so beri je tak mahal sangat pun.. kos untuk beli kura2 ..

kura2 – rm8
bekas -rm8
makanan – rm6.5

yang tak best .. tambah lagi kerja ibu.. adeiii

sekian
puanbee

2 thoughts on “Asal Carefour ke atau asal dari pantai ???

  1. Pingback: Peminat Kura-Kura | Puanbee.com

  2. Pingback: AKTIVITIKU DI RUMAH | PuanbeeDOTcom

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge