Apa Celop! Pulak ..

Dua tiga hari ni , asyik dengar una, anak saya yang 5 tahun tu duk cakap apa celop ?!!!… Apa celop ?!!! .. lebih kurang lah macam tu , padahal saya belum lagi menonton drama ni dengan dia , dia pun tak menonton lagi drama ni , jadi dimana una ni dengar trademark apa celop ni ? mesti pengaruh dari kawan-kawan di tadika dia.

drama aksi komedi apa celop slot aksi tv3

Jangan tak tahu , budak umur 5 tahun tengah suka nak belajar , bagi je ayat apa pun dia akan hafal dan hafal , kelmarin duk hafal Al-Fatihah , tau-tau dah tukar apa celop lak.

Saya ni pun baru tahu , apa daa ~ Apa celop pulak tajuknya ya , saya tak berapa suka nak kasi anak-anak kecil tengok drama ni , macam tak sesuai jek , baik lah anak-anak tengok kartun je.

Tengok sinopsis apa celop disini dan nilai sesuai tak nak benarkan anak-anak kecil tengok drama ni ? bagi saya .. tak boleh .. g tidor .. esok sekolah ..hikhik

News Reporter
Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

36 thoughts on “Apa Celop! Pulak ..

  1. malam2 dah tak sempat nak layan tv. dok ayan kerja sek anis jer..

    kalo tak layan h/work anis.. masih tetap ade jer kerja nak buat..

  2. hahaha.. patut la bapak aku cakap ape benda apa celop nie??
    nie bahasa mat2 dadah sebenarnya bapak aku cakap…
    bawah pengaruh xelok kot

  3. Saya tidak benarkan anak-anak menonton drama “Apa Celop” tetapi ia tidak dapat menghalang jika mereka belajar daripada kawan-kawan sebaya. Setakat ini belum lagi kendengaran perkataan yang diharamkan didalam rumah saya.

  4. dgr tajuk pun xteringin nk tengok… wahahhaha~ anak2 nis belum terpengaruh lagik stakat ni kot… ank nis yg 4 thn tu pun dah boleh baca/hafal alfatihah dan surah an-nas…sejuk ati dengornye

  5. Ape Celop.Kureng menyegat lol crita dia.

    *Kalau kanak2 kecil tu eloklah kasi diaorang tengok cite y berunsurkan nilai2 murni.Mcm upin n ipin.Eceh.

  6. yer lah.. aper celop!! tu lbh kurang macam “aper cer” lah kowt… kan…
    aku sokong,anak2 kita xsesuai negok drama gini… ank aku Dhia Izz, kalo tgk citer rempit2 ni nanti dia try buat kat basikal dia… yg terkejut tu.. anak aku si adeQ syasya pun sama ngikut….
    ades…. mmg dak2 ni cpt belajar.. kalo yg elok tu xper la… ini yg negatif… xsesuai……. beb.

  7. saya setuju yang cerita ni kurang sesuai utk budak, bukan ada scene yg x baik pon, cuma cara style dan gaya bercakap memang x sesuai la dengan budak, rasanya utk org dewasa pon x sesuai, kita kalau boleh x mau la didik masyarakat dengan gaya gaya rempit mcm tuh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *