Apa Celop! Pulak ..

Dua tiga hari ni , asyik dengar una, anak saya yang 5 tahun tu duk cakap apa celop ?!!!… Apa celop ?!!! .. lebih kurang lah macam tu , padahal saya belum lagi menonton drama ni dengan dia , dia pun tak menonton lagi drama ni , jadi dimana una ni dengar trademark apa celop ni ? mesti pengaruh dari kawan-kawan di tadika dia.

drama aksi komedi apa celop slot aksi tv3

Jangan tak tahu , budak umur 5 tahun tengah suka nak belajar , bagi je ayat apa pun dia akan hafal dan hafal , kelmarin duk hafal Al-Fatihah , tau-tau dah tukar apa celop lak.

Saya ni pun baru tahu , apa daa ~ Apa celop pulak tajuknya ya , saya tak berapa suka nak kasi anak-anak kecil tengok drama ni , macam tak sesuai jek , baik lah anak-anak tengok kartun je.

Tengok sinopsis apa celop disini dan nilai sesuai tak nak benarkan anak-anak kecil tengok drama ni ? bagi saya .. tak boleh .. g tidor .. esok sekolah ..hikhik

36 Comments

  1. budakserius 13 March 2012 Reply
  2. puan kutu 2 March 2012 Reply
  3. kakyong 2 March 2012 Reply
  4. mama pipie 1 March 2012 Reply
  5. shraqs 1 March 2012 Reply
  6. TopiJerami90 1 March 2012 Reply
  7. Yus 1 March 2012 Reply
  8. akubiomed 29 February 2012 Reply
  9. Ahlul Faradish 29 February 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 1 March 2012 Reply
  10. eiela 29 February 2012 Reply
  11. Fakhruddin 29 February 2012 Reply
  12. zuls 29 February 2012 Reply
  13. UpProfits 29 February 2012 Reply
  14. the sun daily 29 February 2012 Reply
  15. madammondoq 29 February 2012 Reply
  16. Ahlul Faradish 29 February 2012 Reply
  17. Mak Dara 29 February 2012 Reply
  18. Ummi Hanie 29 February 2012 Reply
  19. kimmie 29 February 2012 Reply
  20. bardboo 29 February 2012 Reply
  21. W.HabibuRahman 28 February 2012 Reply
  22. muazfaris 28 February 2012 Reply
  23. puanema 28 February 2012 Reply
  24. Yani 28 February 2012 Reply
  25. BudakSerius 28 February 2012 Reply
  26. CMRatu 28 February 2012 Reply
  27. titan 28 February 2012 Reply
  28. nza 28 February 2012 Reply
  29. Myra Jay 28 February 2012 Reply
  30. ~azatie~ 28 February 2012 Reply
  31. Denaihati 28 February 2012 Reply
  32. kakngah 28 February 2012 Reply
  33. Juan 28 February 2012 Reply
  34. Koyoworld 28 February 2012 Reply
  35. zie fauzi 28 February 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.