Antara menu bulan ramadan 2016

Spread the love

Assalamualaikum , di minta para pembaca , tak tau ada ke tidak pembaca ni. Sabar kalau nak resepi insyallah akan di masukkan resepi perlahan-lahan. Tujuan saya upload gambar dahulu adalah supaya saya tak lupa tulis resepi muah ni. Sekarang anak saya sendiri yang rujuk blog ini kalau nak tahu apa-apa contohnya resepi. Jadi ibu kena rajin update resepi yang mudah anak nak sediakan. Mana lah tahu berguna suatu masa nanti. Sepanjang ramadan ni ada banyak yang saya masak .. ehem ehem .. tapi ada yang tak sempat nak bergambar pun. Al maklumlah kadang terlupa. Manusia. Tengok ajelah senarai sehingga puanbee ada masa nak karang resepi. Insyallah resepi sentiasa ingat dalam kepala.

Himpunan resepi puanbee klik sini :  LINK RESEPI

TOMYAM TAK PEDAS AYAM DAN CENDAWAN ENOKItomyam cendawan

SAGU BERKUAH LAICIsagu berkuah

PULUT MANGGAkamunting 3

SOMTAM BETIKkamunting 4

ALLHAMDULILLAH… ┬áLepas dah upload gambar , nanti kita tulis resepi .. hehe akan di tambah dari semasa ke semasa .. Insya ALLAH.

3 thoughts on “Antara menu bulan ramadan 2016”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *