Alpha Lipid SD2 : Makanan untuk kurus kan badan berkesan

Share

Ini adalah iklan dari ALPHA LIPID SD2. Sudahkah anda merasai keajaiban produk alpha lipid sd2 ? saya telah cuba , tetapi belum habis satu tin pun lagi. Bagi saya produk Alpha lipid sd2 membantu untuk kira menurunkan berat badan tanpa perlu berlapar. Saya sekarang kurang makan nasi , kadang-kadang je terbabas bila suap anak makan , tersuap ke mulut sendiri.

Normal .. tetapi saya banyak minum air kosong dan makan sayur , protein dan buah-buahan. Yang paling penting …. saya telah boleh tinggalkan kafein yang mana saya sukakan sangat dan menjadi penyebab kepada migrain saya. Entah bagaimana .. tiba-tiba je selepas minum Alpha Lipid SD2 saya tak terasa nak minum nescafe , kopi dan sebagainya .

Saya cuma banyak minum air kosong. Teh langsung saya tak minum. Cuti sekolah ni , saya selamat sikit dari godaan makan disebabkan saya duduk dirumah sahaja . Jadi kurang membeli kuih-kuih, jika di ikutkan banyak membeli setiap pagi , tengah hari dan petang. Di tambah pula bila singgah di stesen minyak saya akan membeli air manis. Wuu~

kurus dengan alpha lipid sd2

Tiga sebab kenapa saya kira Alpha Lipid SD2 berkesan di dalam usaha untuk menurunkan berat badan.

1 : Kita dapat kuruskan berat badan tanpa berlapar.

Tak sempat lapar kerana Alpha lipid sd2 di minum sebanyak 4 kali sehari. Kita perlu makan lebih kerap untuk menggalakkan metabolisma badan tinggi , saya jenis orang suka skip waktu makan , lagi-lagi sarapan , macam tak berselera nak bersarapan. Malam pula saya tidur lewat dah tentu lapar dan saya akan makan. Jadi .. sarapan saya dan makan makan saya gantikan dengan Alpha Lipid SD2 , tengah hari saya ambil segemgam nasi dan banyak lauk dan sayur serta buah-buahan. Air manis di tinggalkan terus. dan di gantikan dengan Alpha Lipid sd2. Jadi anda rasa senang tak berdiet dengan alpha lipid sd2 ni?

2: Alpha lipid sd2 bertindak secara semulajadi ye kawan-kawan.

Tiada yang lebih baik selain daripada perkara semulajadi dan tidak berbentuk paksaan! Sepertimana Alpha Lipid SDII, ianya berasaskan bahan-bahan semulajadi seperti protein daripada ekstrak soya dan green tea yang terbukti selamat digunakan.
Selain itu, penurunan berat/ pembuangan lemak dalam badan anda juga berlaku secara semulajadi, dan BUKAN paksaan. Bagaimana?

Alpha Lipid SD2 berfungsi sebagai booster kepada tahap metabolisma badan dan secara langsung meningkatkan tahap pembakaran lemak dalam badan. Seterusnya, lemak yang terurai akan disingkirkan melalui perpeluhan dan air kencing anda.

3. Penurunan Yang Pantas dan Berkesan!

Gabungan sistem diet tanpa berlapar dan fungsi Alpha Lipid SD2, ianya menghasilkan keputusan penurunan berat/ pengurangan ukurlilit badan yang pantas dan berkesan!

Malah, anda mendapat hasil positif ini hanya dengan 1 produk sahaja. Tidak perlu lagi bersusah payah mengambil pelbagai produk dalam 1 masa, semata-mata untuk kuruskan badan anda. Alpha Lipid SD2 adalah “Produk Semua Dalam Satu” (All in 1 Product).

——————

Usaha nak naik kan metabolisma badan balik , lepas tu dah boleh senaman saja .. ermmm .. macam geng six pax di fb tu …

Jika anda teringin hendak cuba , apa kat anda tengok pakej pembelian alpha lipid dan cara pembelian disini dahulu.

Kelebihan Di Dalam Setiap Tin Alpha Lipid SDII  — >  SINI

Susu Alpha Lipid SD2 : Bagaimana ianya bertindak? Pengedar Alpha Lipid SDII –>  Sini

puanbee

Penafian : Ini adalah blog peribadi . Selain di nyatakan sumber image dan video adalah hak milik penulis. Penulis tidak akan bertanggngjawap jika terdapat kerosakan / kesan sampingan jika menggunakan info di dalam blog ini. Anda perlu berjumpa dengan pakar bertauliah terlebih dahulu. Admin juga tidak akan bertanggungjawap jika kesan pemakaian / penggunaan anda tidak sama seperti perkongsian review/pengalaman admin sendiri. Admin juga tidak akan bertanggungjawa atas semua komentar yang di tinggalkan di blog ini. Pembaca / komentar harus bertanggungjawap ke atas perbuatan atau penerimaan di atas pembacaan di blog ini.

Admin megucapkan ribuan terima kasih kerana singgah meluangkan masa membaca di sini. Semoga sihat dan ceria selalu :)

8 Comments:

  1. mak saya ada satu…memang terbaik produk ini…. 🙂

  2. hai puanbee.. alpa lipid memang tidak asing lagi, ramai yang rekomen produk ini untuk langsingkan badan. harap2 kita sama2 dapat menjaga pemakanan dan selalu bersenam setiap hari 🙂

  3. boleh lak terbabas sambil suap anak makan nasik tuh yer…hehe

  4. masih bf ni kan.. tak berani nk cuba ap2 produk walaupun ada nyatakan tak beri kesan pda susuibu.. wa tetap takmo amik risiko. tggu jek la dakEpal genap 2 thn sok..

  5. ramai rakan yang dah cuba dan kesannya sangat cepat.. tak rugi beli tapi harga tu yang…. 🙂

  6. good luck pbee. sekalu minum 1 gelas besar tu ke…banyak jugak…

  7. jangan lupa. banyak buat senaman dan jogging yekk. hehe..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *