Alkisah Pampers Murah Dari Surirumah Cyber

Mood sentap! saya pergi jaya jusco , nampak sale RM35 je untuk lampin pakai buang jenama drypers , biasanya jenama tu mahal di tesco dan kedai–kedai lain berdekatan. Maka saya surirumah cyber ni terus update status , sekali dapat komen dari surirumah cyber lain. Makan hati beb .. murah gila harga diorang beli. Ni nak minta tolong speedmart buka satu cawangan kawasan kampung pandan ke , taman cempaka ke , taman nirwana ampang tu ke .. senang sikit saya nak berjimat. Jangan main -main dengan surirumah sekarang ek. Tak main la ngumpat-ngumpat. Surirumah sekarang dah macam ejen kedai mana murah dah. Dari barangan asas ke barang mahal-mahal. Semua tau ehhh …

pampers

pampers 2

pampers 3

pampers 4

pampers 5

pampers 6

Mahap la , nama d kaburkan atas sebab2 privasi.. ngee ~ Tak aci la korang .. tak bagi tahu pun korang beli pampers murah ..

5 Comments

  1. Mat nor 14 November 2015 Reply
    • puanbeeAuthor 30 May 2016 Reply
  2. Siti Badariah Baharin 3 November 2015 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2015 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.