Aktiviti Menarik Mary Kay Beauty Workshop (16 OCT 2011)

Aktiviti Menarik Mary Kay Beauty Workshop (16 OCT 2011)

– Sticky post – Jooommmm la ramai-ramai memeriahkan Aktiviti menarik ni !!! Dengan Bayaran Hanya RM10 Wanita , Suri Rumah , Aweks2 di alu -alu kan , sekali sekala mejaga diri kita kan .. jom !! Kerana dirimu begitu berharga .. RM10 dan dapat Free Gift ..pergghhh ..

Aktiviti Menarik Mary Kay Beaty Workshop (16 OCT 2011)
Aktiviti Menarik Mary Kay Beaty Workshop (16 OCT 2011)

sekian ,

saya teringin gakss nak pergi ni kalau tk de aral melintang patah menbujur ke .

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

31 Comments


  1. Author

    boleh nanti email lah saya ye nak warna apa2 , saiz apa , tp sy buat simple aje tk pandai nk buat cantik2

      1. Ehehe…madam suka la masa workshop tu sbb dia menang makeup paling cunsss

        1. Author

          patut ler.. ahaksss… bee ajak cik wani pergi tp dia pun tk tau jalan adoii

          1. laa ya ke…hehehe…cari armada hotel or ppum. mesti tau

  2. alaaa…bestnya. nak g x reti plak nak ke sana =(

    1. Author

      tak reti kenapa lak chii ? sama kot dgn pb nih tk tahu jalan hehe naik teksi ler..

    1. Author

      alaa syu kalau tk boleh jumpe.. ececehh iyer je puanbee nih kan hahaa

  3. adoi best nie.tp apakan daya kutu jauh..huhu

  4. haah mcm best..teringin nk join sbb ayu pown x pandai mekap jugak..boleh belajar nih

    1. Author

      boleh lah ayu.. jom jom.. juenita teramatlah peramah orgnyaaa

    2. heheh…joms2….seat masih ada. lambat2 nnt xde seat 😀

    1. Jom cik anastasyea yg cute inih…heheh…
      Seat is very limited

    1. Author

      jom lah hikhik .. bawak wife tu hadiah katekan .. pastu jgn gitau harga .. hahaha ..eh dah kawin ke ?

      1. saya masih lagi golongan muda remaja yang belum dewasa la kak bee.. x kahwin lagi..aiyoo.. huhu

  5. Author

    tukar lagi mungkin terakhir lah heheh .. malas dah tukar2… sya nk header ke ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *