Aksi Bersama Lego Ferrari

Seronok juga bila tengok anak-anak bermain Lego Kereta Ferrari Shell ni. Si laila tak habis – habis dengan aksi merajuk dia .. Walau apa pun bukan ini yang saya hendak cerita kan .. saya telah pun di jemput untuk menghadiri Majlis pelancaran lego ferrari shell , tetapi dengan dukacita saya tidak dapat menghadiri majlis tersebut. Ada kenduri sanak saudara di perak. Jadi saya akan utamakan kenduri tersebut.

ferrari gif

¬†Layan .. hujung bulan ini saya agak sibuk … waa seronok nya .. ada ke orang nak jadi wakil saya he he he …

Comments

  1. wow byknya..suka tgok aksi2 anak2 dara bee

  2. banyaknya..rajin isi minyak..hee

  3. hehe..tak leh lagi sy jadi wakil puanbee..nanti cemar nama puanbee pulak..laila, bak sini uncle nak satu boleh?hehe

  4. beli banyak2..nanti boleh buat lumba2.hehe

  5. lego…

    hurmm…

    (anak dayah tu dah merengek mintak)

  6. dah boleh penuhkan almari…
    memang betul kenduri kat kg memang perlu diutamakan.

  7. Wah sudah ada lengkap set Lego Shell. Selalunya budak lelaki lebih suka bermain kereta berbanding budak perempuan.

  8. bestnya, seronok betul anak2 bee tu.

  9. Nampak macam sudah lengkap koleksi tu. Tahniah la.. ūüėÄ

Trackbacks

  1. […] Amacam dah cukup koleksi ke ? Tanggal 24 November bertempat di Bandar Sunway. Shell telah pun membuat satu majlis pelancaran 3 lagi model shell yang terkini , korang yang berminat boleh mula mendapatkan lego tersebut di stesen shell berdekatan. Antara 3 lego terbaru ialah Scuderia Ferrari Truck, Ferrari F40 dan Ferrari FXX Boleh lihat gambar di pautan ini — > Di sebalik ikonik kereta mini ferrari lego shell¬†. ¬†dan sini puan ada — > Aksi bersama lego ferrari¬† […]

Speak Your Mind

*