3 Lagi Model Lego Ferrari Telah Di Jual Di Shell Berdekatan

Spread the love

Amacam dah cukup koleksi ke ? Tanggal 24 November bertempat di Bandar Sunway. Shell telah pun membuat satu majlis pelancaran 3 lagi model shell yang terkini , korang yang berminat boleh mula mendapatkan lego tersebut di stesen shell berdekatan. Antara 3 lego terbaru ialah Scuderia Ferrari Truck, Ferrari F40 dan Ferrari FXX Boleh lihat gambar di pautan ini — > Di sebalik ikonik kereta mini ferrari lego shell .  dan sini puan ada — > Aksi bersama lego ferrari 

Majlis pelancaran itu membuat satu kejutan kepada orang ramai dengan mengeluarkan sebuah kereta Ferrari italia 150° saiz sebenar dan dibina dari blok lego …. whooaa!!

Layan gambar dulu yukk ..

pengarah urusan shell

Tuan Haji Ahmad dengan model shell dan koleksi lengkap lego shell .. Kepada yang belum tahu Tuan Haji Ahmad adalah Pengarah Urusan Shell Malaysia Trading Sdn  Bhd dan Shell Shell Timur Sdn Bhd.

pembuat lego shell

Tuan Haji Ahmad bergambar dengan team shell .. di belakang nya adalah model kereta Ferrari italia 150° yang di perbuat daripada blok lego .. pheww~

promosi di shell

Gambar di atas , model memegang ke semua 6 jenis lego ferrari  yang kini di jual di shell berdekatan anda..  Saya suka shell sebab boleh kumpul point bonus link .. ahaks…

Shell memperkenalkan cara yang mudah untuk memiliki model-model Lego® ini. Mulai sekarang, para pelanggan hanya perlu menunjukkan kad BonusLink mereka untuk memiliki salah satu daripada enam model unik Lego® pada harga RM12.90 setiap satu. Pembelian barangan Shell tidak diperlukan. Promosi ini sah mulai 8 Nov 2012 selagi stok masih ada.

Untuk maklumat lanjut tentang Promosi ini, sila layari www.shell.com.my/LEGO

Sekian ,

Terima kasih kerana membaca 🙂  Felai ~

22 thoughts on “3 Lagi Model Lego Ferrari Telah Di Jual Di Shell Berdekatan”

  1. memang dari dulu guna shell. minat nak kumpul lego ni..buat koleksi bnyak2. nak pergi legoland xd masa lg, simpan lego jd lahehe

  2. cinonet na model lego ferari ni.. sekali jentik cm boleh barai je hahaha!!
    kali ni tak kumpul pun.
    masa model kereta dulu.. dpt kumpul 5-6 bijik.
    yg tu besar sikit.

    ** bee nk skirt ank, nnt blh roger kt fb eh.. 😛

  3. mama3hero punya cerita

    err..kad bonus link ade tp x pnah guna…da buang lama dah..kalo tau leh tebus menda tu…skrg ni duk kumpul koleksi boboiboy..bru dpt 2 boboiboy..lg 1 tggu bln 12..tp hr tu guna kad mesra dpt tebus 1 je..point x byk,kne la bli sndiri..rm19.90 satu..emm emm

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *