Sakit bahu , urat belikat dan bahagian belakang

Sejak akhir-akhir ni , prestasi saya sebagai ibu dan pekerja di rumah amat-amat merosot. Seingat saya … semasa mengandungkan syamim ( anak bongsu yang kini berumur 11 bulan ) selalu sangat sakit bahagian belakang , ingatkan ianya gejala biasa ibu mengandung , mana tahu ke sakitan bersambung semula setelah syamim di lahirkan dan berumur sekitar 6 bulan. Sakit urat belikat bukan lah satu sakit yang boleh di buat main. Rasa nak sekeh orang ja .. duduk pun sakit. Terasa nak baring sahaja. Tetapi .. mana ada ibu beranak kan 4 orang anak yang masih kecil dapat baring 24 jam sepanjang…

Continue reading

Cara Langgan Broadband Altel

Saya tulis cara langgan broadband Altel adalah kerana saya sendiri yang selalu lupa. Ya ammpuunnn tiap kali nak topup data atau broadband Altel ni mula la mengelabah cari info di internet , susah pulak tu nak dapat. Tulis sendiri lagi senang. Cara nya adalah setelah topup kredit baru boleh langgan broadband ye. Top up kredit : *122*pin# Top up Broadband / data : *104# dan ikut step seterusnya seperti di bawah. Alaa sampai sini korang mesti dah tau kan.     Harga data / broadband altel : 1GB RM25 2 GB RM48 Lain-lain tak pasti belum pernah melanggan. Sekian terima…

Continue reading