Kari Kepala Ikan Kampung Attap KL ( Restoran ZK)

Ada orang tu rindu masakkan kari kepala ikan. Hari pertama balik dari Jakarta dia bawa keluarga makan kari kepala ikan di Restoran ZK di Kampung Attap Kuala Lumpur. Kalau dah telanjur singgah KL tu boleh lah pekena kari kepala ikan di sini. Mazidul Akmal Sidek pun pernah tulis tentang kari ni di dalam blog beliau. Sedap .. kata suami saya. Dia jarang suka dan puji makanan. Betul-betul sedap baru puji. So boleh guna lah rekomen dari dia kan. Suami cakap dari awal restoran ni di buka , dari kedai lama di sebelahnya yang menggunakan zink tu lagi , suami dah…

Continue reading

Model Ibu

  Sejak dua menjak ni , menjadi2 tabiat bergaya si laila madihah ni. Bukan main ngalahkan ibu dia … huhu … keuntungan butik ibu di bahagikan dengan dia tau ….   tapi okay lah .. baju yang dia pakai semua laris. Murah rezeki … hik2 .. Allhamdulillah ..

Continue reading

Bersungguh -sungguh

Bersungguh -sungguh dalam melakukan sesuatu perkerjaan adalah di galakkan. Tetapi bersungguh-sungguh melakukan pekerjaan di bawah tidak di galakkan sama sekali ye anak. Kerana PS3 itu bukan milik ibu… Ibu tak mampu nak …   😛

Continue reading