” WHAT IS WORDLESSS WEDNESDAY ? On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the wordless title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.” CC : Uncle gedek 
Seperti semua orang tahu , 26 Januari 2013 berlangsungnya satu majlis pertemuan di antara blogger dari 3 buah negara anjuran Denaihati Network. Sangat meriah , sangat berharga bagi semua blogger yang turun untuk memeriahkan majlis tersebut. Saya akan tulis 2-3 artikel mungkin untuk blogger yang tidak dapat hadir menghayati detik-detik di sana. Malangnya saya tidak mempunyai peralatan video yang canggih , kalau tidak dah boleh buat VLOG . Tahun depan insyallah ..doakan rezeki blog puanbee.com melimpah ruah boleh lah sambar peralatan untuk buat video pula. Dan seharusnya perkara begini perlu ada team nya tersendir (kalau buat seorang agak payah ). …
Assalamualaikum, saya adalah nik normasitah, penulis kedua di blog puanbee.com dan merupakan penulis dan pemilik bagi blog hatisamronkin.com. Semoga entri ini bermanfaat buat anda semua.  Hari ni saya ingin kongsikan satu entry yang mungkin nampak macam tiada kaitan, tapi sebenar nya bagi kesan yang besar dalam diri kita. Sebelum lama-lama cerita kita kena tahu dulu, macam mana boleh tebentuknya sel kanser ni kan? Jom! saya kongsikan dalam bentuk yang senang dan mudah difahami semua orang. Ok, ini dipanggil kitaran sel dalam badan kita. Boleh nampak tak , beza antara pembahagian sel yang normal dengan pembahagian sel yang membawa kepada sel …
Sejak ada anak angkat 5 ekor ni , kemain 2 kali ganda riuh … kita nak tengok tv ke nak tengok deme ? habis berselerak rumah … segala lapik2 terpaksa di simpan balik ., dulu masa anak2 kecil memang tak pakai kain lapik , sekarang pun tak boleh pakai .. Tengok di skrin tv ^^) @aziewan dah mula boleh ambil si putih ye …
Hari jadi si dia yang teristimewa semakin tiba , tak aci sungguh kawan-kawan sepejabat dah pun belikan kek untuk dia , serius tak tahu nak beli apa untuk lelaki ini. Duit pun tak berapa banyak bulan ni. He he he .. cukup lah dengan keikhlasan membeli sebiji kek dan sekuntum bunga sebagai tanda ingatan dan kasih sayang dari isteri yang comel ni. (bwekk) ” Selamat hari lahir abang … lebiu ” — > Kata-kata berikutnya sambung di tempat tidur. 😛 Cuba kongsikan .. Soalan 1 untuk lelaki  : Lelaki suka hadiah apa dari orang teristimewa ? Soalan 2 untuk perempuan  : …