hidangan sayur untuk anak-anak

#18 WW : Anak tak suka sayur ?

hidangan sayur untuk anak-anak

Boleh cuba hidangan ni , memang anak-anak akan suka. Masih lagi ‘Wordless’ bukan ?

WHAT IS WORDLESSS WEDNESDAY ?
On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the wordless title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn?t need any description.

101 total views, 2 views today

35 thoughts on “#18 WW : Anak tak suka sayur ?

  1. memang susah..tapi kita kena pandai bagi sayur tu nampak menarik hehehe…..tapi budak2 sekarang pandai hias camana pun di tau tu sayur.

  2. saya sejak kecil x makan sayur.. huhu sampai skang pun sangat anti dengan sayur. hanya salad saje yang boleh masuk dalam mulut. yang lain x dapat =_=

  3. lagi-lagi kalau kita buat salad siap ada mayonis dengan sos je..
    mesti laju..sebab saya pernah tengok anak makcik saya memang tak suka makan sayur,then makcik saya buat salad,,licin bersih pinggan tu,,salah satu sebab nya,makcik saya lebih kan mayonis,,tu nikmatnya ^_^

  4. mayonis tu memang budak0budak suke bee…tapi tang sayoq tu yang susah skit…banyak memilih…herannya kangkong dia orang telan pulak…jadi bagi mkn kangkung je la…he he

    1. kalau makan kangkong tk pe lah jugak , tp masaalah kat sini kangkong , sejemput jek rm2 ringgit , bila masak sorang jek lepas makan kangkong tu haha .. yg brokoli ni murah pulak

    1. satu , tak boleh bg makan sayur sekali dengan nasi diorang tk suka , kena makan main2 cam ni .. sambil2 tengok tv atau tengah main2 lompat2 tu ..

      saya dah kaji dah hehe ..kalau makan dengan nasi , nasi dan lauk je depa makan

    1. warna oren ke , kita buat masakkan lain lak .. hehe budak2 ni , kalau byk sgt diorang tak nak makan , buat sikit2 , dan pelbagai baru sedap depa makan

  5. Dulu2 masa kecik2 aku suka makan sayur ulam. entah kenapa..
    lagi sodap bila makan dgn sambal belacan. agaknya memang tekak
    aku kena masakan kampung kot.. but true till now memang suka
    lauk kg dari bandar..

    budak2 kalau tak makan sayur bg minum horlicks bee.. tapi bagus
    kalau ajar diorang.. gd for them

    1. sama lah kita nora , aku suka makanan dan masakakan kampung gak , dah memang org kampung pun hehe..

      cuma anak2 ni macam2 hal depa , tk mcm kita kecik2 dulu ,a pa yang dihulur semua makan ..sebab budak2 sekanarang terbiasa dengan fast food kan

  6. Still have wordless dear.. hik3

    tak kisah ler janji best dapat makan sayur.. kalau tidak pun
    bekalkan mereka horlicks..

    dulu kecik2 aku paling suka makan sayur terutama ulam2.. entah ler kenapa..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>