101 Mall Puchong dilanda banjir

Banjir kilat di Puchong di sahkan oleh Pegawai Bomba dan Penyelamat Haswan Wasir.Banjir kilat ini berlaku di kawasan komplek membeli belah 101 Mall dan juga turut menenggelamkan Lebuhraya Damansara Puchong.Air naik sehingga 1.5 meter , jam 5.30 petang di persimpangan Bandar Puteri.

Puchong banjirInfo pendek saja ūüôā Rasanya hujan sekejap je tadi , itu pun saya tidur nyenyak haha .. kepenatan setelah seharian buat kerja rumah kan. malam ni kawan beri info ada banjir kilat berlaku di kawasan Puchong. Rasa macam-macam dah berlaku di kawasan Selangor ni. Erm erm..

Sumber : Cerita sana sini FB

Lagi gambar : 101 Puchong di landa banjir 

Comments

  1. Tahukah Anda :

    klau banjir, insuran cover tak..

  2. lepas ni kena cari kereta amphibia la pulak….jalan dah macam sungai.

  3. tgk gambar pon macam dah teruk sangat nih

  4. memang teruk ek dgr sekejap je dah naik air kan tak sempat nak selamatkan kereta

  5. kerap pula banjir area kl n selangor ni yer…

    hoho… IOI Puchong… kenangan lama Nis tu… tp jarang le gi IOI, lintas depan selalu le kalo nak gi Tesco atau Giant…

  6. Kalau pandang kiri dan kanan jalan raya kelihatan air tidak melepasi tembok sebaliknya kenderaan tengelam ditengah-tengah jalan raya.

  7. mujur banjir ni surut selepas 1jam kan..

Speak Your Mind

*